tisdag 13 april 2010




Jag försöker strukturera mig, det jag skapar.

men det är så svårt när man inte riktigt vet vad man vill, och när motivationen kommer i vågor, man kan ju inte tvinga fram kreativitet eller kan man det ?
Jag har en plan iallafall.
Jag har många planer, långa, korta, bortglömda, gamla, nya.

Planen för ikväll är att googla två illustratörer (Jane Bark och Stina Wirsén) och se om jag blir inspererad, sedan ska jag googla nåra svåra ord- predestinerad, disposition, stigmatisera och paroll.

sedan skall jag ut och test fota en grej i mörkret och imorrn kl halv 6 skall jag upp och fota soluppgången (OM jag lyckas ta mig upp) resultatet (OM det blir nått) kommer jag att lägga upp här.



2 kommentarer:

  1. att tvinga fram kreativitet är inte speciellt effektivt. MEN man kan ordna sin omgivning så den stimulerar din kreativitet.

    SvaraRadera
  2. Det var ett sanningens ord, det är nog det jag försöker göra men konstgt nog kommer kreativiteten oftast när man minst anar det..

    SvaraRadera

masterinaworldIcancontrole

masterinaworldIcancontrole