onsdag 2 juni 2010

Utveckling, invecklad.










Det har varit en hel del bra foto dagar så nu översvämmas mitt skrivbord med oredigerade bildmappar, och det känns som att jag bara skulle kunna fota varje sekund, JAG DÖR.
HUR ska jag kunna hinna UPPLEVA, FOTA, RENSA, SPARA, SORTERA, REDIGERA och sedan PUBLISERA?

Jag ska ha ett normalt arbetsliv och hinna få tag på alla nedrans människor och umgås intensivt, sen har jag ett band som skall repas och spelas med. HALLÅ. hur går det ihop?

Nu är jag lagom förvirrad.
men det är okej jag skall gå och ta mig en kopp kaffe, skölja ur hennan "röd färg som ska sitta 3 timmar i håret" redigera bilder samtidigt som jag laddar upp klara bilder och senare tänker jag springa hem till min fru och städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

masterinaworldIcancontrole

masterinaworldIcancontrole