söndag 16 maj 2010

Before it´s too late.






Hej vi bor på en Ö.
Gotland, hela min tonårstid har jag sagt - GOTLAND SUUUGER!
och jag kan fortfarande tycka att det är rätt lame på vintrarna men jag uppskattar min lilla Ö.
I somras jobbade jag non-stop med att serva skit trista, sura, nedskräpande men också en hel del trevliga turister, och de kan man ju stå ut med, MEN sen när man slår upp GT/GA "gotlands tidningar" kan man välja att läsa hus annonser, ett skit hus för 3 miljoner? PERFEKT för rika sommar turister (eller mava som elins mormor skulle ha sagt)
sen finns det en artikel i GT om stackars ABBA-Björn som inte fick bygga sitt lilla hus på furillen som var HANNS speciella PLATTS (som för alla andra som varit på furillen...) läs mer på http://www.helagotland.se/gt/artikel.aspx?articleid=5980436 skrattretande :)

Var tvungen att säga det bara.. nu mår jag mycket bättre..

1 kommentar:

  1. haha. vad bra att du mår bättre nu. ibland kan det vara bra att tala ut för att stilla sina aggressioner! :-)

    SvaraRadera

masterinaworldIcancontrole

masterinaworldIcancontrole