söndag 14 november 2010

EN gång..

En gång hade jag en koltrast gömd i min byrå låda som Liv och jag döpte till Sten..
En gång hade jag svart hår som Pelle tuperade så fort han fick chansen..
En gång gick Elin i stayupps till skolan..
En gång av många skolkade Elin från sina fiol lektioner för att hänga med mig hem..
En gång däckade Tove i ett dike och en annan gång rakt uppanpå mig..
En gång gömde jag och Liv oss i en garderob och sa att vi hade plockat äpplen i trädgården..
En gång red jag och Ellen ut barbacka varutpå jag stog upp..
En gång fes Ellen i replokalen så att vi fick utrymma lokalen..
En gång spydde en tjej ner mig men det var okej för då fick jag skeda med hennes kompis..
En gång matade jag en snubbe med gräs..
En gång tappade Liv löshår i bassängen som badvakten gav henne..
En gång skrattade Elin i tre timmar..































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

masterinaworldIcancontrole

masterinaworldIcancontrole