torsdag 18 november 2010

Pretantioös är ett fint ord.

Idag är jag ledig. 'och ensam hemma.
jag har städat och tvättat mucho bien!

Jag lyssnar på Antony & the johnsons och grämer mig över andras dumheter, jag antar att det är lätt att göra sådant när man inte har vettigare saker att tänka på.

Så på tal om livet.
-ingenting är någonting värt, såtillvida jag inte värderar det?
Varje individ vill leva till en viss grad, det är ett faktum.
Varje individ måste hitta sin egen mening och uppskatta sitt grund värde.
Annars är vi endast kroppar av ben och muskler slavar under de primära mänskliga drifterna. kött och blod. med ett verktyg.

Jag måste komma på vilket verktyg det är jag håller i och vad man använder det till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

masterinaworldIcancontrole

masterinaworldIcancontrole